12 december 2012

Obesvarade frågor...

Förra veckan mailade jag några frågor till lokalen vi är intresserade av, och idag hade jag fått svar. Tyvärr var det ett "goddag-yxskaft"-svar. Det verkade nästan vara någon form av standardmail gällande bröllop. Hon rekommenderade vigselförrättare och frågade om vi behövde hjälp att hitta en fotograf, och inget av det hade jag skrivit något om. Det känns bara så himla tråkigt att de inte kan ta sig tid att läsa vad man frågar om och svara ordentligt. Nu tappade jag lusten helt på det stället. Jag skickade iallafall ett svar tillbaka där jag skrev mina frågor igen. Nu får vi se om de kan ge lite bättre svar nästa gång...

Uppdaterat 20:04: Nu hade jag fått "svar" på mitt mail igen. Eller ja... svar och svar... Fick ett mail tillbaka där de än en gång svarade på något annat än det jag frågade. Tror jag släpper detta nu. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar