22 december 2012

Klänningsfunderingar del 4



Nu har jag surfar runt på Landy Bridal igen. Det är fullständigt livsfarligt! Jag kollade faktiskt bland klänningarna som räknas som "Bridesmaid dresses" och "Evening dresses" och hittade de här två klänningarna som jag blev lite småkär i. Den understa skulle självklart vara vit istället för rosa och på båda två skulle jag ta bort blomman i midjan. Om jag skulle våga mig på att beställa båda två skulle det kosta mig ungefär 2500 kr exklusive tull och frakt. Det är ju inte så farligt... Landy verkar dessutom ha ett rätt bra rykte bland bröllopsforumen på nätet.

Jag förstår inte hur jag någonsin ska kunna bestämma mig för vilken klänning jag ska ha! Dessutom gör det mig lite stressad att jag har rätt kort tid på mig att hitta en klänning. Bebisen kommer troligtvis att födas i början av april och tanken är att vi ska gifta oss i början av oktober. Det är 6 månader och däremellan ska jag hitta en klänning som kommer att passa i oktober (hinner förhoppningsvis gå ner en del i vikt) och vänta på att få den levererad. S-T-R-E-S-S! Ibland känner jag att det bara är enklast att köpa en vanligt vit sommarklänning. Vi får väl se vad det blir i slutändan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar