19 december 2012

Prisförslag från fotograf nr 2

Idag fick jag svar från den andra fotografen jag gillar. Hon är lite dyrare än den första fotografen som jag fick prisuppgifter från. Deras bröllopspaket är rätt lika, men hos den första fotografen ingår provfotografering i priset och hos den andra fotografen är det ett tillval man kan köpa till för 1500 kr. Båda två erbjuder 3 timmar fotografering och 100 högupplösta bilder fullt redigerade i priset, men den andra fotografen är som sagt dyrare redan innan man valt till provfotografering. Fotograf 2 erbjuder visserligen en förstoring och ett cofee-tabel album i priset, men då är jag mer intresserad av att få en provfotografering istället.

Det lutar åt att jag kommer att försöka boka fotograf nr 1 så fort vi har bestämt datum. Skulle hon vara upptagen har jag fotograf nr 2 som backup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar